AKTUALITY‎ > ‎

Proč je někdy obtížné dovolat se do poradny?

přidáno: 29. 8. 2014 0:29, autor: Jana Hlavová   [ aktualizováno 3. 9. 2014 23:57 ]
Sociální pracovnice pracují s klienty – rodiči - a mají na starosti i přijímání telefonických hovorů a zpracování e-mailových zakázek. Vzhledem k vytíženosti naší poradny mohou být v některé chvíli všechna telefonní čísla obsazena. V dopoledních hodinách psychologové, spec.pedagogové i sociální pracovnice pracují s klienty a je neetické zasahovat do vyšetření přepojením hovoru. Naše sociální pracovnice (které Váš hovor přijímají) Vám v kontaktování jednotlivých odborných pracovníků rády pomohou - předají Váš vzkaz nebo Vám doporučí dobu dalšího telefonátu. Ale protože i sociální pracovnice v průběhu dopoledne pracují s klienty, uspějete lépe, zavoláte-li v odpoledních hodinách  (nejlépe po 13.hodině).

Pro telefonické konzultace Vám doporučujeme využívat odpolední hodiny nebo volit písemnou formu e-mailem. V pondělí odpoledne máme porady, kterých se účastní všichni zaměstnanci, proto váš telefonický hovor nemusí být přijat. Kontaktujte nás v jiných dnech. Děkujeme za pochopení. 

Každý pracovník PPP Liberec má pracovní e-mail ve tvaru: příjmení@ pppliberec.cz. (Viz. pracovníci poradny).
Comments